Amateur Tuindersvereniging Hilversum
Sinds 1958

De eerste klussendag is gepland op 20 april. Later volgen de data voor de andere twee klussendagen. Dat zal zijn in september en oktober/november.
Het schilderen van het clubhuis wordt gedaan door een schildercommissie. Je spreekt dan met elkaar af wanneer er geschilderd wordt en je hoeft niet deel te nemen aan de klussendagen.
Het onderhoud van de singel past niet in het systeem van drie klussendagen per jaar. Ook daarvoor zoeken we een commissie, de singelcommissie. We zoeken acht mensen die twee keer per jaar één tot twee uur onderhoud plegen op de singel. Elke maand in het seizoen kunnen we dan twee momenten inplannen. Je kunt zelf vrij bepalen wanneer je komt. Ook dan dus geen deelname aan de klussendagen.

De inschrijving is gestopt